Sunday, February 15, 2015

Kenapa Tetiba?!

Kenapa tetiba? Kenapa tetiba nak terjun balik dalam dunia blog setelah berhhhhabad lamanya engko berhijrah daripada hidup sebagai blogger tegar kepada hidup krik-krik tanpa blog?

Sebab tetiba jugak aku terasa aku kembali perlukan satu medium untuk menulis, mencoret, menceritakan, mengisahkan, mengongsi, meluah, dan segala me- yang berkaitan lagi.
Aku terlampau suka menulis.
Hinggakan apa yang aku rasa tentang satu perkara kecik pun aku mampu tulis berjela panjangnya.
Semua dicurahkan dalam satu coretan.
Barangkali ia nampak keterlaluan bagi orang lain.
Namun untuk aku, inilah satu cara yang aku berdaya nak buat untuk memastikan aku tak terus memendam apa yang tak salah untuk dikongsi.
Dan aku pun bukanlah yang suka berkongsi dengan sembarangan orang secara realitinya.
Makanya aku ambik inisiatif untuk adakan satu blog khusus untuk aku conteng (baca: tulis) bila aku rasa aku nak conteng.

Mohon yang membaca tabah membaca contengan aku yang lebih banyak unsur 'tahpape' daripada 'pape'. Erk.

Yang menconteng mengundur diri.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

No comments:

Post a Comment